zondag 1 september 2013

GOODBYE, DEAR SUMMER


Voor je het weet is het weer voorbij. Die zomervakantie waar je maanden naar uitkijkt, tot hij aanbreekt en weer vliegensvlug afgelopen is. 
In een van mijn vorige post's 'Hello Summer' heb ik geschreven dat iedere zomer zijn eigen verhaal heeft. Zo ook deze. En deze zomer, deze zomer heeft een heel mooi verhaal...


Het leuke, of nouja, het bijzondere aan een verhaal is dat het niet alleen uit 'tot in de puntjes perfecte' momenten bestaat. Dat denken veel mensen, dat een verhaal perfect moet zijn, vooral als het gaat om je eigen zomer. Maar hoe saai is een verhaal wel niet waarin er niks onverwachts in het spel komt?

Deze zomer kwam het woord 'saai' niet voor. Deze zomer stond in teken van 'discovering and motivating'. Het begon in Engeland, waar ik een fantastische groep had. Op één vriend na kende ik helemaal niemand en was het dus aan mij om te ontdekken wat voor mensen er allemaal mee waren op deze reis. En ik moet zeggen, dat viel helemaal niet tegen. 

De openheid, vrijheid en liefde deze weken in zowel Engeland als Frankrijk waren echt onvoorwaardelijk. De mensen die ik heb leren kennen en al kende hebben stuk voor stuk mijn vakantie gekleurd.
We hebben een hele hoop meegemaakt en beleefd. Het was net een avontuur, een verhaal. Maar dan kom je weer thuis. Algauw deze week begint weer het normale leventje. School, werk en stage en met een hoop voornemens voor het komende schooljaar. De zomer heeft bijna zijn einde gevonden.  It's time to discover and motivate. Tijd om het avontuur hier thuis aan te gaan. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...