donderdag 28 januari 2016

VOORNEMENS & READINGCHALLENGE


Nog twee dagen in januari. Wat gaat die eerste maand toch snel en wat is er toch weer een hoop gaande. Lukt het jullie nog een beetje om je aan de goede voornemens te houden? Klik op de 'Read More' button om te lezen over mijn voornemens en de ReadingChallenge die ik ben aangegaan!

Hier gaat het prima met de goede voornemens. Ik heb er nog niet veel over verteld, maar dat komt waarschijnlijk omdat het er zoveel zijn (haha). Een van de meest opvallende voornemen is terug te vinden op de blog. Als je het nog niet gelezen hebt: ik ga dit jaar de 2016 ReadingChallenge aan. Een hele uitdaging, want over het algemeen red ik het - op de schoolboeken na - niet eens om één boek uit te lezen. Wat de reden is dat ik dan zo graag drie boeken uit wil lezen, ben ik zelf ook nog niet achter gekomen. Maar het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat ik zelf wél schrijf, maar niet lees. Vorig jaar mocht ik een interessant boek lenen van een goede vriend en tot mijn spijt ben ik nog niet eens op de helft gekomen. Heavy om daar de 2016 ReadingChallenge mee te beginnen, want het is ook nog eens een Engels boek: OUR HAPPY TIME door Gong Ji Young. We gaan het gewoon proberen, want ik heb daarnaast ook beloofd dat ik hem zou uitlezen voordat ik hem zou teruggeven, haha. Laat even een reactie achter als je nog tips hebt voor een leuk boek!

Op mijn blog gaat er ook een hoop veranderen. De pagina krijgt een nieuwe header, een nieuwe naam en een opfrisbeurt. Daarnaast wil ik ook gaan proberen om voor de posts gebruik te gaan maken van mijn eigen fotografeer kunsten en kun je me volgen op Pinterest, waar ik leuke ideeën en inspiratie met jullie wil delen. Een hoop plannen dus, maar jullie gaan er zeker meer van horen.


Fijn weekend alvast & good luck met de voornemens! XO

1 opmerking:

  1. Leuk dat je de ReadingChallenge aan het doen bent. Zou ik ook ooit is moeten doen, haha..

    Byeee

    BeantwoordenVerwijderen

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...